Äänekosken lajitteluasema Koukku

Sammakkokangas Oy avaa 18.11.2019 Äänekosken Koukkuniemen teollisuusalueelle lajitteluaseman (Nuottatie 5). Tarjolla glögiä ja pipareita sekä tietoa jätehuollosta. Tervetuloa!

Asema on talven auki tiistaista torstaihin. Aukioloajat laajenevat keväällä, kun aseman toimistorakennus valmistuu.

Avoinna ti - to klo 14 - 17

Asemalla vastaanotetaan asumisessa syntyviä jätteitä, kuten rakentamisen ja remontoinnin sekä suursiivouksen jätteitä. Lisäksi vastaanotetaan vaarallisia jätteitä, sähkölaitteita, puutarhajätettä, puuta ja metallia. Emme vastaanota asemalla kuorma-auto- tai traktorikuormia. Aseman kuormahinnoittelu menee jätteen laadun ja kuormatyypin mukaisesti. Tietoa hinnoittelusta löydät tästä.

Yritysjätteen vastaanotto tulee varmistaa etukäteen yhtiön asiakaspalvelusta 044 4685 502. Rajoitettu vastaanotto yritysjätteiden osalta johtuu siitä, että Sammakkokangas on kunnallinen jäteyhtiö, jonka ensisijainen tehtävä on tarjota palveluita asumisessa syntyville jätteille. Palvelutarjonnan puutteesta johtuen (todennettava) yhtiö voi palvella myös yrityksiä. Tämä perustuu voimassa olevaan jätelainsäädäntöön.